måndag 2 februari 2009

Utmärkelse och utmaning!


Hi hi jag har fått en utmärkelse av Zinkbaljan och gissa om jag blev glad!? Så här ser den ut!
Nu tror jag nästan att jag känner mig som en riktig bloggare!
Ja nu ska jag inte ropa hej förrän jag har gjort detta inlägg klart! Ni vet man ska länka och så och det kan ju sluta hur som helst! Men jag ska göra ett tappert försök!( Prova gärna att klicka ovan på Zinkbaljan och se om jag gjort rätt! Det e en mycket trevlig blogg!)
Med utmärkelsen kommer det också en utmaning jag ska räkna upp fem saker jag inte kan vara utan! (Jag tar förrutom familj och vänner....)
1 Ja det måste väl vara morgonkaffet.....
2 ...och min förmiddags tupplur eftersom V inte vill sova på nätterna!
3 Morötterna är för tillfället viktiga för mig när jag inte får äta allt de där andra som jag vill!
4 Kli i håret.....ja det e jag nästan beroende av! Tur att jag har en sån snäll man!
5 Ja så får jag väl säga datorn eftersom detta e lite beroendeframkallande ( för ett långt ord)!!Men himmla roligt!
Så här känns det just i dag!
Nu ska jag ta och avsluta detta man vet ju aldrig när någon vaknar! Och så e jag ju själv lite nyfiken på att klicka på Zinkbaljan och se om det funkar!!
Visst e det kuligt med allt det tekniska!
Kramis Jenny

1 kommentar:

Vit Gladiolus sa...

Hallå!!
ja titta va bra det gick. Du glömde att skriva vilka 5 du vill ge den till och länka till dem och skriva en kommentar hos dem att du ger den till dem...men det hinner du!
Kraaaaaam