lördag 7 februari 2009

Tevlig helg!


En riktigt trevlig helg till er alla som tar en liten sväng inom hos mig! I dag laddar jag för melodifestivalen med god mat och lite godis tror jag.....
Igår började jag på ett nytt målnings projekt jag har ett gammalt fönster som ska bli vitt och hela mitt skrivbord...Det e farligt när väl penslen kommer fram då kan det mesta få ny färg men roligt e det!!
Hoppas att det blir klart i dag så jag kan visa ikväll eller imorgon!
Nu kommer Hugo och vill pyssla.....så då får man ju passa på mellan all hockey och fotboll!
Kram Jenny

5 kommentarer:

Handplockat sa...

Hej
Jenny åh vad glad jag blir! om du vill göra ett försök
Jag har länge försökt få tag på sådana (vill eg ha två men en blir toppen...)
hör av dej om du vet vart jag kan få köpa en

Kul att du hittade till mej
nu ska jag kika runt här hos dej

ha en toppen "mello" lördag vi har åxå tänkt ladda framför Tv´n

ha det bäst

Vit Gladiolus sa...

Heeeeej!

Ja visst är melodifestivalen kuuul!!
Vem hejjade ni på??? :)

Kraaaaam

Vit Gladiolus sa...

Hej!!!
Klart att du får länka!!!
Ha en bra söndag!!
kraaaaaam

sand mellan tårna sa...

hej.

Tack för titten.... den där disktrasan... så många har frågat om den.... och varje gång måste jag tyvärr skriva att jag vet ej.... jag hittade den någonstans och la den i min inspirationsmapp.... men glömde så klart vart jag sett den.... skulle själv gärna köpa dem....

Kram L

Madeleine Berglund sa...

Hej!! Åååå vad spännande det ska bli att se ditt nymålade skrivbord.. Nu väntar vi läsare med andakt. Hihi.. Kram Madeleine