söndag 8 februari 2009

Mitt nya skrivbord!

Jag har ett gammalt skrivbord som jag skulle kasta ut men jag tänkte jag får väl prova att måla det först.......så med lite färg ,några nya knoppar blev det så här.......
















Och jag är så nöjd! Det är lite svårt att förmedla villken stor skillnad det blev...men det var ett riktigt fult furuskrivbord med stora klumpiga knoppar!

Så nu kan jag behålla detta ett tag till. Jag trivs redan superbra vid mitt nya skrivbord!




målade jag även detta fönstret som jag tänkt skulle bli en fotoram. Men när jag stod och målade funderade jag på om det inte skulle bli mycket snyggt att sätta glas och göra ett vitrinskåp istället!
Så nu vet jag inte.....några tips?
Nu tror jag att jag måste knyta mig innan lilleman vaknar och vill ha mat!
Så go natt....Kram Jenny

4 kommentarer:

Fotballmamma sa...

Takk fro koselig melding på bloggen min. (:
Første gang jeg besøker deg, kjempemye fint her. Skrivebordet ble jo kjempefint. Så gøy med denne male hvitt trenden!
Ha en fin fin dag
Linker til deg jeg hvis det er ok?

Mia, New Room Interior sa...

Så flott det bordet var blitt! :-) Kjempefin blogg du har, og koselig melding du la igjen hos meg!! Ha en fin kveld og uke!! Klem-Mia

Guttemamma sa...

Så koselig med hilsen fra deg!! gøy med nye boggevenner og så gøy med noen svenske!! Kjempefint skrivebord!! Ha en fin uke, legger meg til som følger jeg så jeg kan titte innom igjen! Klem fra Anette

Fotballmamma sa...

Ja ikke sant, man blir litt hekta av å lage nye ting. Jeg er ganske ny her selv, kjempeinspirerende å se hva alle de andre flinke interiørbloggerne får til..Legger meg til som følger av bloggen din jeg!
Ha en fin dag!