måndag 16 februari 2009

Idag kom det!!



Ja idag kom mitt nya halsband på posten! Gissa om jag e nöjd?Supernöjd! Kan man va något annat? Detta ska jag som stolt mamma bära!

Jag beställde det på webbshopen Dreams of pearls så jag kan varmt rekomendera ett besök där. Det finns massor av fina saker!

Tjejen som e så duktig och gör smyckena har också en jättetrevlig blogg som heter Vita ljuva tankar även denna e såklart värt ett besök!

Vet ni idag har det faktiskt kommit lite snö här nere i Skåne och även om det inte är så mycket så ska ni veta att pulka backen den var proppfull!

Ja man får vara nöjd med det lilla!

Kram till er alla

Jenny

6 kommentarer:

Kreativa Drömmar... sa...

TJUSIGT! :-)

Mia, New Room Interior sa...

Søvn er en fantastisk gave når man har små barn!!
Nydelig det smykket var!! Ønsker deg en fin uke! Klem-Mia

Fotballmamma sa...

Bare kom du..he he!
Kjempefint smykke, gøy med det som er litt annerledes.
Ha en fin dag!

lottens vita och gröna sa...

ohhhh vad fint! jag har ett hjärta runt halsen varje dag med mina tre ungars namn, känner mig så rik då! ha det gott, varmkram lotten

Mia sa...

Vad roligt att du hittade till mig och att du skrev en liten hälsning också. Nu hittade jag även till din mysiga blogg, kommer gärna tillbaka!

Kram Mia

Anonym sa...

Tack snälla för din fina kommentar hos mig :)
Vilket otroligt vackert halsband du har beställt.

Kram Åsa