onsdag 11 februari 2009

Dekorerade hjärtan!


Jag fick ett hedersamt uppdrag att dekorera lite hjärtan till min väninna som har en


fantastisk blomster butik som heter Inspira.

Lite kul nu till alla hjärtans dag att ha lite trevliga presenter!


Och eftersom jag älskar hjärtan,ståltråd och pärlor så passar det ju mig perfekt.Så här blev det!






Oh det e så roligt att pyssla!!
Jag ska visa er bilder från butiken en annan dag,den e jättetrevlig med massa fina saker och blommor!
Nu ska jag fortsätta att göra lite fler kort till alla hjärtans dag!
Så bamsekram till er alla
Jenny

2 kommentarer:

Tantbruns sa...

Men vilket roligt uppdrag....& vad finna dom blev!
Kramar A

Handplockat sa...

Goo morgon
tack snälla du för att du försökte det var toppen snällt.

Kul att du bloggat om panduros väggord (vi säljer panduro och jag tänker blogga om dem i morgon

ha en toppen fredag