söndag 15 februari 2009

Sötaste fröburkarna!

Dessa supersöta fröburkarna fick jag som tack för hjälpen med hjärtanen(Som jag skrev om i ett tidigare inlägg) Det e små plåtburkar med olika sorters frön i! Så e burkarna magnetiska så man lätt kan sätta dom på kylskåpet eller på en magnetlist! Och man behöver ju inte alltid ha frön i dom!!Perfekt till alla småsaker!! Tusen tack E !!
Nu ska jag skynda mig ut och gå en lång runda med vagnen. Det e ju så skönt väder ute!
Trevlig fortsatt söndag till er alla!
Kram
Jenny



1 kommentar:

Cazandra sa...

Hej! Å vilka fina saker du tillverkar!! Tack för hälsningen hoppas du hade en trevlig Alla hjärtans dag! Jag firade ju min utan pojkvän i Sthlm men det var absolut värt det, hade superkul med SÅÅ mkt inspiration - så nu är man laddad inför hösten (känns konstigt att känna så innan det hunnit bli vår) med härliga kläder! Ha det gott!! Kram Cazandra