torsdag 5 februari 2009

Några tavlor!



Här kommer det några bilder på tavlor som är gjorda på canvasram! Här är det mitt gråa och vita handgjorda papper som ligger till grund under hjärtat av ståltråd.













Här är ett ståltrådshjärta med pärlor och texten "Du är det finaste jag vet..."










Ett hjärta i betong och texten "Du är speciell..." Tänk att få det av någon!!














Detta är en beställning jag fick till ett par som skulle gifta sig! Ett lite större hjärta och texten "....men störst av allt är kärleken"


Detta tycker jag är otroligt roligt att pyssla med! Jag har massor jag kan visa er och en massa nytt ska göras nu när det ska bli påskmarknad!
I kväll ska jag, syster yster och mamma ha tjejkväll det ser jag fram emot...så får dom ha grabbkväll här hemma!


Tack för alla snälla komentarer det värmer!
Kram Jenny

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja man blir minst sagt inspirerad till att göra alla hjärtans dag kort. Låter mysigt med tjejkväll. Själv ska jag träna body pump men skulle nog hellre ligga i soffan.. Ha de gott! Kram Madeleine

Hanna sa...

Hej Jenny!
Tack för kommentaren hos mig!

Du har en fin blogg!
Mycket fint pyssel du visar!!

Ha d gott!
Kram Hanna

Tantbruns sa...

Å vad fina!

Jag såg inte heller att det stod på baksidan *hihi* är ju så där när man har bråttom:-)
Kramar A