onsdag 4 februari 2009

Alla hjärtansdag kort!

Idag tänkte jag visa några allahjärtansdags kort.Naturligtvis passar det även till andra tillfällen men nu stundar ju den 14 Februari!


Dessa två har min fantastiskt duktiga mamma gjort!Jag var en stund hos henne igår och då får man alltid inspiration! Så även jag gjorde några....








Så här är två i lite röda färger.Enkla men...









Här är några i bruna toner..









Sist men inte minst här är
ett rosa och ett grått!







Nu vaknar lillkillen så nu ska vi skynda iväg att hämta storebror på skolan! Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kram Jenny






5 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhh himmel du gör sååå fina kort!!
Säljer du med?? isåfall vad kostar de??
Kraaaaam

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej på dig!

Vilka fina kort! Och vad roligt med en lika kreativ mamma - kan tänka mig att ni pysslar en massa fint tillsammans.

Stort tack för dina kommentarer hos mig - jag blir så glad! :-D. Du har helt rätt - vårt hus är också ett Hjältevadshus. Övervåningen har vi dock gjort själva - den lämnade vi bara isolerad när vi byggde för snart 6 år sedan.

Vårt hus hette Leksand när vi byggde men nu har de döpt om det till Staffansgården. De har ändrat lite i planlösningen också. Om jag inte minns helt fel så var det väl Björken som var mest likt vårat, förutom vinkeln som vi har på baksidan. Vad kul! Nu måste jag spana in lite bilder hos dig!

Ha det toppen!
Kramar

Kreativa Drömmar... sa...

Hej!
Vad du är flitig på din blogg, kul! Har inte haft så mycket tid med min, men det ska bli andra bullar när jag kommer hem efter semestern.
Kram
K

Johanna sa...

Vilka fina kort! Va duktig både du och din mamma är!
Tack för din snälla kommentar! =)

Madeleine Berglund sa...

Hej!! Taack för besöket, jag känner mig hedrad. Du är varmt välkommen att kika in på bloggen många många gånger. Hihi.. Jösses, vilka söta kort, jätte fina. Läste att du tycker om att göra papper, det låter himla intressant tycker jag. Är det lätt som en plätt? Hur går det till? Ha en fantastisk kreativ dag! Kram Madeleine