lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans kram och lite till......



Jag vill först börja med att ge alla som läser detta en Stor alla hjärtans kram!

Sen får jag väl visa lite mer alla hjärtans pyssel från veckan som gått...
Här är lite små och stora kort i den grå skalan.Dekorerade med lite olika hjärtan och vackra band.







Och så i kärlekens tider så har det blivit lite röda kort med pärlor och band!

Sen e jag ju själv svag för de bruna tonerna så det fick bli någrasådana också!





Sist men inte minst gjorde jag några nya tavlor med hjärtan på så klart!!

Vet ni jag fick den alldra bästa presenten......Jag har sovit en hel natt!Första gången på sex månader !

Helt underbart!

Jag lämnade lilleman hos min mamma och pappa så fick övriga familjen sova!

Jag vaknade dock ett par gånger för mina bröst var ju något sprängfyllda......


Så ett extra stort TACK!


Nu har jag fått massa energi och det känns underbart.


Nu laddar vi för melodifestivalen!


Tjingeling


Jenny


2 kommentarer:

Britt sa...

va kul att du tittade in till mig så jag kom hit till din inspirerande sida.
Jättefina kort, va duktig du är!

Kram Britt

lottens vita och gröna sa...

hallå tack för din goa hälsning, vilken underbart kreativ blogg vilka underbara kort du gjort!
ha en go söndag, vad skönt att sovit ut!

varmkram lotten