fredag 27 mars 2009

Fredag och nya kort!

Hej på er alla där ute nu e det Fredag igen!Härligt!

Hi Hi vi ska ha barnvakt till båda pojkarna Lördag till Söndag för vi ska på fest!!!
Första festen ikke gravid,ikke ammande och med barnvakt!!
Jag tror jag får ta det lite lugnt annars får jag väl gå hem och lägga mig klockan nio.....

Har fått gjort lite nya kort som jag tänkte visa.Här blev det mycket ståltråd!










Det blev några stycken men jag får inte riktigt till att göra några påskiga så det får bli helgens projekt!
Jag väntar också på en leverans med påskägg som ska dekoreras så det ser jag fram emot!
För nu drar det ihop sig till påskmarknad,bara en vecka kvar!!
Jag önskar er alla en trevlig helg och lämna gärna ett litet spår efter er då blir jag så glad!
Kram Jenny

1 kommentar:

Vardagens guldkorn sa...

Oj vad du har varit flitig! Jättefina kort! Vad spännande med marknad, kul att kunna sälja det man gjort! Hoppas du hade det bra på din "vuxna" fest =0) Det är en speciell känsla när man åker bort utan barn sådär. Det känns som att man har tappat något =0) Ingen som man måste kolla, mata, hjälpa på toaletten osv. En konstig känsla men skön! Ändå saknar man de små liven rätt snabbt =0)
Må så gott!
Kram Linda