tisdag 10 mars 2009

Lite kort blev det!

Ja det blev ialla fall lite gjort i helgen,men oj vad tiden går fort! Så ska man fika lite och så ska man bara......men mysigt är det när vi träffas för att pyssla!
Det blev bara gjort kort men vi har ju några veckor kvar så vi ska nog hinna få gjort lite av varje!

































Ja här är några smakprov på lite av det som blev gjort!
Jag älskar hortensia så det blev lite av den varan men man kan ju variera i all oändlighet och alla dessa underbara färger........
Sen måste jag bara rapportera lite från Hockey turneringen vi var på i helgen.......oh herregud var de e söta!
Det e min stora pojke som nu har blivit så stor att han fick vara med på sin första turnering! Killarna är sex år och oj vad de tyckte att det var roligt!
Det är något speciellt att få ha på sig riktiga matchtröjor och att det var stor publik som hejade var ju inte heller fel........
Idag är det härligt väder här nere i Skåne så vi får väl komma oss ut och få lite frisk luft så kanske de där taskiga förkylnings "baskiluskerna" kan försvinna!
Kram till er alla!
Jenny

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så nydelige kort du lager!!! Sånt klarer ikke jeg...så derfor blir så imponert av deg!! Ha en fin dag,klem fra Anette

Lykkeliam sa...

Din blogg är så fin att jag snodde din idé med att skriva vissa ord lite större...tack för inspirationen. Korten är verkligen urtjusiga!!!
Vad du e pysslig...duktig på det ser jag. Aningen avis.

Ett hus i vitt sa...

Hej! Åh vilka underbara fina handgjorda kort!! Tack för dina gulliga ord i min blogg, blir så glad! Och du har rätt, jag är på G med en nätbutik :-). Inom de närmsta veckorna, väntar lite fler leveranser och att allt ska fotas först bara. Välkommen:-)! Kram, Anette