onsdag 25 mars 2009

Tips och ideer och lite våfflor!!

Ja i dag har vi firat våffeldagen här hemma och det blev en mysig eftermiddag!

Solen har också hittat tillbaka och man kände riktigt hur den värmer!

Snälla sol kan du stanna ett litet tag till?

Måste säga att det är härligt med att flyga så mycket som jag gör för ibland när man har tvivlat på om den där solen verkligen finns där bakom alla molnen, ja då har man fått det bekräftat att den faktiskt finns där!!


I dag hadde jag faktiskt tänkt be om lite hjälp av alla er kreativa människor där ute!
Jag har varit på loppis och gjort ett litet fynd men jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra med den så nu tänkte jag att jag kanske kan få lite tips och ideer.......

Som ni ser är det en rummsindelare .......
Visst är den vacker? Men just nu står den bara ihopfälld i tvättstugan och mannen bara suckar över den....
Så snälla hjälp mig med några finurliga ideer!


Nu ska jag gå och göra lite ståltrådshjärtan tror jag! Så en riktigt god natt till er alla!
Kram Jenny

2 kommentarer:

Kreativa Drömmar... sa...

Om du inte får plats med den inne så kan du kan hänga tavlor och kort på den när ni är med på era utställningr/mässor. eller så kan du ha den ute och låta någon växt klättra på den. Det var några ideér.
Kram
/K

Guttemamma sa...

Hm...ikke godt å si. Hva med å ha den på soverommet og henge dine vakreste kjoler og sjal over til pynt?? Eller eucalyptuskranser itl pynt?? Flott var den iallefall!!
Lykke til og vis oss resultatet da1!
KLem fra Anette