fredag 6 mars 2009

Underbara helg!

Ja visst är det härligt när det är fredag och en hel helg ligger framför en! Och detta är en fullspäckad helg med massor av kuligheter!

Ikväll ska min man gå iväg och laga mat med några kompisar och när allt är lagat och klart så ska vi damer få lov att komma och sätta oss vid dukat bord!
E det lyx eller......

Sen i morgon ska jag träffa syster yster och mamma för att ha en pyssel och produktionsdag och det ska bli så mysigt!!
Sen är det ju andra chansen i morgon kväll så det blir nog spännande!
Söndagen ja den ska vi tillbringa i ishallen för då ska det bli minicup och jag har en kille som ser så oerhört mycket fram emot att få spela .......det e hans andra match så det är roligt.

Tänkte att det kan vara kul att visa hur pappret som jag skrev om igår blev.......det blev kanonbra så det ska bli kul att använda i morgon!

Nä nu ska jag gå in till grannen och ta ett litet glas vin!
Ja vad säger man Underbara helg!
Massor av kramar
Jenny


3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jättevackert papper! Ska bli kul att se vad du hittar på med det :) Jag älskar gammalt handgjort papper, det har en alldeles speciell känsla!

Ikväll blir det tyvärr ingen Melodifestival för mig för jag ska iväg på tjejträff... Singstar blir det nog istället. Vet inte riktigt hur jag känner inför det...

Kram Jenny

Fotballmamma sa...

Utrolig fint papir!
Håper du har hatt en super helg, da får vi kanskje se hva du og søsteren +mamman din har produsert i helga da eller?

Lykkeliam sa...

Hej du! Vad kul att du hittade till oss. Vilken fin blogg du har.
Man får kli i fingarna och börja pyssla juh...
Ha det gott

Kram Nellie