måndag 16 mars 2009

Tavel tillverkning!

Nu har det jobbats lite i tavel verkstaden det är ju bråda dagar fram till påskmarknaden!
Så jag försöker att få till lite papperstillverkning när lille V sover på dagarna för annars blir det inte så mycket gjort för man får ju hela tiden ha ett vakande öga på honom......när han nu kommit på att vi faktiskt har ett helt hus som är jättespännande och oj vad mycket man kommer åt nu när man kan krypa!!
Och jag måste ju bara berätta att jag har en väninna som ringde och ville köpa en tavla till "Gåbortpresent" och då blir man ju så inspirerad och vill bara göra mera! Hi hi!
Hon hittade en tavla som hon tyckte om hoppas nu också att det blev en uppskattad present!
Så här kommer några bilder från helgens produktion!





Några tavlor fick text.....


Tavlor med bruna pärlor och brun text!

Oh det finns så mycket man skulle vilja prova men det e ju bara det med den där tiden som inte räcker till....känns igen eller??
Det liksom bubblar inom en med ideer och det kliar i fingrarna så när man får en liten stund över så vet man inte riktigt vart man ska börja........eller sluta för jag är bra på att börja på saker men inte alltid lika bra på att avsluta....
Oj nu blev det lite "babbel i babbel" jag tror jag ska gå och knyta mig så...
God Natt Kram
Jenny

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så vakre bilder du lager!! Og det er jo så gøy når kreativiteten blomstrer...!! Det er jo bare tiden som setter stopper..!! ha en fin kveld, klem fra meg

I mitt hjärtehem sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig! Du gör verkligen jättefina tavlor, gillade dina kort med blommor :D
kram åsa

Madeleine Berglund sa...

Hej! Vilken påskmarknad finns du på måntro? Dina kort är ljuvliga som alltid. =) Kram Madeleine

Vit Gladiolus sa...

Åhhhh så himmelens fina tavlor du gör!
Kram vännen!