torsdag 5 mars 2009

Oh det var länge sedan jag skrev.....men det har bara inte funnits någon tid!

Vi har en liten kille som förra veckan kom på att om man kryper så finns det så himmla mycket som man kan titta på....

Så de senaste dagarna har gått i säkerhetens tecken. Vi har köpt grind, kontakt"pluggar" och lås till skåpen! Man glömmer så snabba dom blir......


Sen är det ju en hel del pyssel som skall förberedas till påskmarknaden som vi ska vara med på.
Tänkte passa på att göra lite reklam också . Det är en marknad i Höganäs som heter Kullapåsk ta gärna en titt www.kullapask.se!!

Just nu gör jag papper för fulla muggar. Oh det är så kul men det tar låååååång tid. Idag färgade jag med kaffe och jag är så spänd på hur färgen blir man vet aldrig från den ena gången till den andra.


Jag har länge funderat på att göra lite större tavlor och idag var jag bara tvungen så jag målade en Canvas ram vit i storleken 46*38 och så dekorerade jag den!


Så här blev det!













Det blev inga riktigt bra bilder men tavlan blev bra så nu har jag ny inspiration till att göra fler stora!!
Stor kram till er alla där ute!
Jenny

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååh så fint, du är så duktig. Ja, tänk om man fick gå från hobbyhemmafru till lyxhustru..haha..Fast man måste nog stimulera hjärnan också..hmm..som sagt lyxproblem. Så var det fredag =Lets Dance, tjola hopp!!! Kram Madeleine

Fotballmamma sa...

Kryper ja, da får du litt å henge fingrene i! (:

I mitt hjärtehem sa...

vad roligt att du tittade in till mig!!! & så hittade jag ju in till din fina blogg :D
Om ett par månader börjar väl min minsting att krypa, det gäller att njuta av lugnet nu så länge det varar...
Din tavla var jättefin, klart du ska göra fler!
trevlig helg / Åsa