måndag 6 april 2009

Hej från hönsgården

Här kommer det ett litet livstecken i från mig! Det blev lite mycket att göra inför påskmarknaden så det fanns ingen tid att vara här inne men här kommer nu en liten visning på hur fint det blev till slut!
Det var en fantastiskt trevlig helg och vi träffade många trevliga människor och fick oss många goda skratt!









Ja som sagt det har varit massa pysslande och det blev ju bra till slut.
Nu ska jag försöka hinna runt till er andra en snabbis innan vi ska iväg och väga och mäta lilleman!
Sen måste jag ju ut och mysa i solen!!
Kram till er alla!
Jenny

6 kommentarer:

Fotballmamma sa...

mye fine bilder her! riktig god påske til deg også!(:

VITA NYANSER sa...

Hej! Vad kul att du kikade in till mig! Vad mycket fint du pysslar med = )...jättekul, kommer tillbaks och samlar inspiration.

Kram l-l

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå vilka påskägg.. Jag knåpade ihop två ägg idag med lite brunt papper. Jag tyckte de blev rätt så bra tills jag såg de där. haha. Du är så duktig och kreativ!! Plantera måste du göra, det är balsam för själen tycker jag. Kram Madeleine

Nettan sa...

Hejsan! Kul att du kikade in hos mig å lämnade en komment så jag hittade hit! Alltid roligt med nya bloggar! Vilka fina kort du gör!!
Kram Nettan

Vit Gladiolus sa...

Tjaaa jenny!!!
Så mycket fint du gjort! Ville åxå önksa en glad-påsk!!
Kraaaaaaaaam

Guttemamma sa...

Ønsker deg og dine en strålende påskehelg videre, Jenny!!