måndag 20 april 2009

Betong,prismor och en present!


Ja välkomna hem till mig! Ser nu att det blev lite trist nu när allt påskpynt åkte ner men det får vi väl piffa till när tid ges...

Fick bara lust att visa några bilder från trädgården. Som jag nämnt tidigare tycker jag att det är hemskt roligt att gjuta i betong! Jag är ju inte så duktig på det för det är syster yster som är förste betongaren hos oss! Men lite har jag gjort......



Sen har jag en otrolig passion för prismor! Och när solen lyser på den är det ju bara underbart! Jag tycker att det är en vacker dekoration i trädgården. Här har jag satt en i min "murgröneboll".

I helgen har vi haft besök av kusinen som är en stor favorit här hemma hos oss!Och vet ni han hadde gjort en egen present till lilla Viggo som jag bara måste få visa...

E han inte bara för söt!! Han har gjort mönster,klippt och sytt själv!Tusen tack Linus den e underbar! Och du såg ju själv att Viggo gillade den!
Nu tror jag att jag ska avsluta innan den lilla vaknar och vi ska ut på promenad i det alldeles fantastiska vädret!
Tjingeling på er!

Kram
Jenny

6 kommentarer:

Guttemamma sa...

Har du laget det hjertet?? Det ble kjempefint!!!
Ha en flott uke,klem fra Anette

Ekebo sa...

Hej där! Så fina saker du gör i betong ...jag har aldrig provat det men nu blev jag lite inspirerad...är det svårt..vad ska man tänka på? Ha det gott Kram Malin

Fotballmamma sa...

Har du laget hjertet selv? jeg vil også! hvordan gjorde du det?

VITA NYANSER sa...

Kul att du gillade min köpmandisk, ja jag är så nöjd, och det går in så mycket saker, så nu ska man väl få ordning....= ).

Vilken fin krans du har på dörren, åh en sån skulle jag vilja ha. Vad duktig du är som gjuter i betong, blir så fina saker.

Ha det bra!
Kram l-l

Lilla huset på prärien sa...

Oj! Nog tycker jag att du är mäkta duktig med betong ändå! Jag tycker de där faten eller fågelbaden man gör med hjälp av rabarberblad är så himla fina! :)

Hoppas solen har lyst på dig idag!

Ekebo sa...

Hej tack för påhälsningen. Tack för tispen om betongen, ska prova så fort jag får tid över.....och du får gärna länka till mig. Kram Malin