torsdag 7 maj 2009

Vi väntar på dig!!


Ja jag kan riktigt höra hur mina rabarberblad står ute och bara ropar:
Vi väntar på dig......

För nu börjar det bli hög tid att sätta igång med säsongens gjutar arbeten.....det är bara den där tiden som inte riktigt finns men kanske till helgen!!
Jag har under vintern fyllt både huvud och garage med saker som ska användas tilll att gjuta med! Det är ju bara så roligt ibland blir det bra och ibland blir det bara pannkaka av allt ihopa!
Här kommer några smakprov från tidigare års rabarbebladsgjutning!

Visst är de vackra! Jag har dem lite överallt i trädgården och de är lika populära för fåglarna som för grannpojkarna som älskar att kasta sten i vattnet!!Hi hi!
Så jag glädjer mig till att snart få sätta igång!
Från det ena till det andra härom kvällen ringde en mycket god väninna till mig,tyvärr träffas vi inte så ofta längre på grund av avståndet.....men när vi väl ses eller pratar i telefon så känns det som om det var igår vi sågs!
Sådan vännskap är speciell och den betyder mycket för mig!
Puss på dig!


Ja så blev vi lite sentimentala så här på torsdagsförmiddagen!
Jag önskar er alla en trevlig dag här får vi väl hoppa i gummistövlarna och komma oss ut på en liten promenad!
Sen hoppas jag att alla ni som har drabbats av kräksjukan efter att ha träffat min familj känner er lite bättre och har kommit er på benen igen!
Kram Jenny

3 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Men SÅ FIIIINA saker!!! Vad duktig du är!

Ha en bra dag!
Kram l-l

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, rabarber är ju en riktig höjdare, även som betongblad. =) Ha en skön helg du med! Kram Madeleine

Guttemamma sa...

Du er superflink!!!