söndag 10 maj 2009

Varsågod och sitt!

Nja det kanske inte är det skönaste utemöblemanget vi har men jag bara älskar det! Jag tycker bara att det är så otroligt snyggt! Det var kärlek vid första ögonkastet och jag var bara tvungen att köpa det!!
Jag älskar det rostiga i kombination med betongen.......och den här rostiga saken passar väl som en dekoration på bordet!





Idag kom det härliga vårvädret tillbaka och det är ju bara så undebart härligt! Det räckte med de kalla dagarna vi hade i förra veckan för att sakna värmen....
Jag hoppas att ni alla haft en riktigt bra helg nu ska jag snart krypa upp i soffan och hoppas att det är något bra på TV!
Kramis till er alla
Jenny

2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Aldri sett likt noe sted,jeg synes det er superfint!! Heldige du...og den rustne ssaken påbordet med blomster er bare SÅ lekker!!! Jeg skal i sofa'n med helkletøy og "Harpers Island", klem

VITA NYANSER sa...

Åh vad fint! Där skulle man gärna slå sig ner.

Ha en skön vecka!
kram L-L