torsdag 22 januari 2009

Nytt år Nya förutsättningar!!

Hi hi jag fick med den här bilden på den söta svanen och jag kan inte få bort den igen!

Nytt år och nya förutsättningar!
Ja det är väl så man brukar säga.....och nog är det många av oss som brukar börja Januari med nu ska jag.......

Och jag är inte sämre jag ska......


-Bli bättre på att skriva här!Och framför allt lära mig mer om hur det här funkar!!


-Gå ner i vikt!!Oh den här är inte rolig men det måste ju bara göras.Extrakilona efter lillemannen har ju blivit en del.....



-Bli bättre på att städa och plocka upp efter mig! Ja jag vet att det inte gått så bra på denna punkten men.....ska försöka!!

Ja som sagt det hamnade en bild på en svan högst upp och det är det som är problemet att jag inte är så bra på detta här men jag tränar så det får bli som det blir!!
Nu ska jag heja lite på Sverige i handbollen!

Inga kommentarer: