torsdag 29 januari 2009

Några av mina Kort!

Idag skulle jag vilja visa några av mina kort som jag gjort!Jag älskar verkligen att jobba med detta materialet för man vet aldrig hur det blir från gång till gång!Ena gången blir det en fantastisk färg medans andra gången....ja då kanske det inte blir så som man tänkt sig men då passar det ofta bra till något annat!




Här har jag på pressat en hortensia som bara e så fantastiskt vacker i färgerna,så har jag sytt fast en sötvattenspärla för att få lite liv i kortet.








Här har jag färgat pappret med mixade höstlöv! Och till det har jag valt att sätta en torkad pressad tusensköna!









Jag bara tycker att rosor e fantastiskt vackra blommor.Och jag bara älskar att sätta dem på kort! Här ser man tydligt skillnaden på två olika färgbad. I det ena har vi också låtit lite av bladen ligga kvarför att få lite struktur!



Här skulle jag också villja säga tack till min kära mamma för hon e första blomsterpressare så det är till en otrolig hjälp! Det är lyx att få komma hem till henne och välja och vraka mellan alla fantastiska blommor!
Ja,då fick jag visa några kort hoppas att ni tycker om dom!
Nu tror jag att jag ska gå och prata lite med min älskade som just kom hem! Sköt om er!Jag glömde att skriva så lycklig jag blev i går när jag fick mina första kommentarer!!Hi Hi!

2 kommentarer:

Vitt och nött sa...

å nu får du en till :) kommentar alltså :)

verkligen fint pyssel! tyckte verkligen om dom med rosorna på! ljuvliga!

tack för din kommentar!
kram ellen

Vit Gladiolus sa...

Jaaa,aaa verkligen fint du gör, du är såååå duktig!!
Kraaaaam